Ε.Π.Ο.ΝΟ.Π.

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Ε.Π.Ο.ΝΟ.Π.
    • ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ
    • ΕΥΡΕΣΗ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ Ν. ΠΕΛΛΗΣ
  • ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΑΚΤΟΡΑ
    • Ε.Ε.Ε.Π.
    • Ο.Π.Α.Π.
    • Π.Ο.Ε.Π.Π.Π.
    • Σ.Ε.Π.Π.Π.
    • Ε.Ο.Α.Ε.Π.
    • ΣΥΜΒΑΣΗ ΟΠΑΠ-ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ
    • ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ
    • ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΛΑΧΕΙΩΝ
      • ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΠΟ
      • Ε.Ε.Ε.Π.
      • Ο.Π.Α.Π.
      • Π.Ο.Ε.Π.Π.Π.
      • ΛΑΧΕΙΑ - ΣΚΡΑΤΣ
      • ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ
    • ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ
    • ΚΑΥΤΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΜΕ Π.Ο.Ε.Π.Π.Π.
    • ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ Ν. ΠΕΛΛΗΣ
    • ΜΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑΣ

powered by Agones.gr - pame stoixima

Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Το ΣΚΡΑΤΣ είναι μια εντελώς καινούργια διασκεδαστική εμπειρία

5/27/2014 04:39:00 π.μ.  ΕΙΔΗΣΕΙΣ  No comments
Το ΣΚΡΑΤΣ είναι μια εντελώς καινούργια διασκεδαστική εμπειρία
Ο Petr Matejovsky, Chief Marketing Officer της Ελληνικά Λαχεία A.E. / Εταιρεία του Ομίλου ΟΠΑΠ, μιλάει στο adbusiness για το δυναμικό λανσάρισμα του ΣΚΡΑΤΣ αλλά και για τη γενικότερη στρατηγική marketing του ΟΠΑΠ. 
ΕΡ : Ένα νέο στιγμιαίο τυχερό παιχνίδι, το ΣΚΡΑΤΣ, έχει πρόσφατα κυκλοφορήσει από την «Ελληνικά Λαχεία Α.Ε.» , θυγατρική της ΟΠΑΠ. Θα μπορούσατε να μας δώσετε μερικά στοιχεία σχετικά με τη νέα εταιρεία και τη φύση του καινούριου παιχνιδιού?
ΑΠ : Η «Ελληνικά Λαχεία Α.Ε.», μέλος του ομίλου ΟΠΑΠ, κατέχει το αποκλειστικό δικαίωμα παραγωγής, λειτουργίας, κυκλοφορίας προώθησης και διαχείρισης όλων των κρατικών λαχείων , όπως το Λαϊκό, το Εθνικό, το Πρωτοχρονιάτικο κτλ αλλά και το στιγμιαίο τυχερό παιχνίδι ΣΚΡΑΤΣ,  για 12 χρόνια, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης. Η «Ελληνικά Λαχεία Α.Ε.» αποτελεί κοινοπραξία μεταξύ τριών κορυφαίων παιχνιδιών στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών , των ΟΠΑΠ ΑΕ, Scientific Games International και Intralot ΑΕ. Το ΣΚΡΑΤΣ είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας των τριών αυτών κορυφαίων εταιρειών του χώρου και δημιουργήθηκε με σκοπό να δώσει στους παίκτες αυτό ακριβώς που ζητούσαν: ένα νέο, διασκεδαστικό και εύκολο παιχνίδι, με πολλούς νικητές, καθώς ο ένας στους τέσσερις παίκτες κερδίζει. Παράλληλα, το ΣΚΡΑΤΣ ανταποκρίνεται στα υψηλότερα πρότυπα τεχνολογίας, αξιοπιστίας, και πρακτικών υπευθύνου παιχνιδιού της ΟΠΑΠ.Η «Ελληνικά Λαχεία» έχει επενδύσει στην ηγετική θέση και την εξειδίκευση των τριών εταιρειών που συμμετέχουν στην κοινοπραξία: στην ασφάλεια και τα συστήματα εκτύπωσης της SGI, στην επεξεργασία δεδομένων της Intralot και στην εγγύηση που υπογράφει το brand ΟΠΑΠ σε ό,τι αφορά τις πρακτικές υπευθύνου παιχνιδιού που εφαρμόζει απαρέγκλιτα στο ευρύτατο δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.Αυτά τα στοιχεία μάς επιτρέπουν να προσφέρουμε μια νέα εμπειρία διασκέδασης και άμεσης νίκης στους παίκτες.
ΕΡ : Τι σας ώθησε στην απόφαση κυκλοφορίας ενός παιχνιδιού σαν το ΣΚΡΑΤΣ στην ελληνική αγορά; Ποιο θα λέγατε ότι είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημά του και γιατί θεωρείτε πως θα πετύχει στην Ελλάδα;
ΑΠ : Το ΣΚΡΑΤΣ λανσάρει στην ελληνική αγορά τη δεύτερη πιο πετυχημένη κατηγορία τυχερών παιχνιδιών διεθνώς και η «Ελληνικά Λαχεία» έχει επενδύσει σημαντικά στην ανάπτυξή του, καθώς αναμένεται να αποτελέσει το βασικό πυλώνα ανάπτυξης της εταιρείας και του δικτύου των συνεργατών μας.Θεωρούμε ότι πρόκειται για ένα προϊόν που έλειπε από την ελληνική αγορά. Το ΣΚΡΑΤΣ δεν είναι απλώς ένα νέο προϊόν. Είναι μια νέα εμπειρία που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών: έλεγχος στο πότε θα παίζει κανείς και στο πότε κερδίζει, μεγάλο εύρος κερδών ανάλογα με την αξία της έκδοσης του ΣΚΡΑΤΣ, ποικιλία θεματικών και μηχανισμών, πολλές πιθανότητες νίκης και, φυσικά, εύκολη πρόσβαση στο προϊόν. Το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του προϊόντος είναι η στιγμιαία νίκη και αυτό ακριβώς είναι το κύριο μήνυμά μας: «Τύχη στη στιγμή».
Το ΣΚΡΑΤΣ, που έχει ήδη γίνει το νέο αγαπημένο παιχνίδι εκατομμυρίων καταναλωτών, είναι διαθέσιμο από την 1η Μαΐου στα πρακτορεία της ΟΠΑΠ, ενώ διατίθεται επίσης από λαχειοπώλες και περίπτερα, καθώς και σε άλλα σημεία πώλησης, όπως τα μίνι μάρκετ. Είναι διαθέσιμο σε 4 διαφορετικές εκδόσεις: 1, 2, 3 και 5 ευρώ, με τα μέγιστα ποσά που μπορεί να κερδίσει κανείς ανέρχονται αντίστοιχα σε 10.000, 100.000, 200.000 και 500.000 ευρώ.
ΕΡ : Εκτός του προφανούς κέρδους για τους νικητές, πως αλλιώς θα επωφεληθεί η ελληνική οικονομία από το ΣΚΡΑΤΣ; Ποιοι κλάδοι ενδέχεται να έχουν έσοδα από το νέο παιχνίδι;
ΑΠ : Το νέο αυτό προϊόν αναμένεται να συνεισφέρει σημαντικά στην ανάπτυξη της «Ελληνικά Λαχεία» και του δικτύου πωλήσεων της, ενώ το γεγονός ότι είναι ήδη διαθέσιμο σε περισσότερα από 6.500 σημεία πώλησης ασφαλώς και λειτουργεί προς όφελος όλων των εμπλεκόμενων μερών.
Ταυτόχρονα, η ΟΠΑΠ είναι μια από τις ελάχιστες εταιρείες στην Ελλάδα που συνεισφέρει σε πολύ ψηλό ποσοστό και με μεγάλα ποσά στα έσοδα του κράτους από τη φορολογία.Όπως ίσως ήδη γνωρίζετε, βάσει της νέας φορολογικής νομοθεσίας που ορίζει το 30% φόρο επί των παιγνίων (GGR), η ΟΠΑΠ μόνο για το 2013 κατέβαλε πάνω από 500 εκατ. σε φόρους. Συνεπώς, όσο πιο επιτυχημένο γίνει το νέο παιχνίδι, τόσο περισσότερο θα συνεισφέρει η εταιρεία στην ελληνική οικονομία.
ΕΡ : Η καμπάνια του ΣΚΡΑΤΣ ξεκίνησε στις 9 Μαΐου. Τι περιλαμβάνει το marketing plan; ποιος είναι ο προϋπολογισμός marketing και διαφημιστικής δαπάνης;
ΑΠ : Έχουμε σχεδιάσει μια πλήρη καμπάνια μάρκετινγκ που αξιοποιεί όλα τα παραδοσιακά μέσα.Παράλληλα, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα πραγματικά διασκεδαστικό παιχνίδι, αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε και κάποιες πιο πρωτότυπες και ανατρεπτικές ιδέες, όπως για παράδειγμα να μετατρέψουμε το εσωτερικό του μετρό σε παραλία! Και λαμβάνοντας υπόψη τα σχόλια που αναρτήθηκαν στα social media, φαίνεται ότι ο κόσμος πραγματικά λάτρεψε αυτή την προσέγγιση.
Από τη στιγμή που λανσάρουμε ένα νέο brand και ένα νέο τρόπο παιχνιδιού, αποφασίσαμε να επενδύσουμε στην όσο το δυνατόν ευρύτερη ενημέρωση του κοινού, επιδιώκοντας τη μέγιστη δυνατή διείσδυση του σχετικού μηνύματος. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πως ήδη πρόκειται για μια επιτυχημένη καμπάνια.
ΕΡ : Η τηλεοπτική διαφήμιση εστιάζει στην αισιοδοξία, την ευτυχία και την αλλαγή της διάθεσης. Σε μια δύσκολη εποχή, όπως αυτή που βιώνει σήμερα η Ελλάδα, πιστεύετε ότι το μάρκετινγκ οφείλει να προωθεί θετικότερα μηνύματα ώστε να είναι πιο αποτελεσματικό;
ΑΠ : Θεωρώ πως το συγκεκριμένο προϊόν δεν θα μπορούσε παρά να αποδώσει αυτό ακριβώς το μήνυμα. Το ΣΚΡΑΤΣ από τη φύση του είναι ένα φρέσκο και οπτικά εντυπωσιακό παιχνίδι, ικανό να αλλάξει τη διάθεση όλων. Και η καμπάνια μας πρέπει να αντανακλά ακριβώς αυτό το γεγονός. Κάθε καμπάνια άλλωστε -ανεξαρτήτως τόπου ή χρόνου- οφείλει να εστιάζει στη φύση του προϊόντος, να σχετίζεται με τους καταναλωτές και το σημαντικότερο όλων, οφείλει να πραγματοποιεί ό,τι υπόσχεται. Αυτό ακριβώς κάνει και η καμπάνια του ΣΚΡΑΤΣ.
ΕΡ : Ποιες είναι οι ενδείξεις μέχρι στιγμής του ΣΚΡΑΤΣ; πως υποδέχθηκαν οι έμποροι και οι καταναλωτές το νέο παιχνίδι;
ΑΠ : Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από τα θετικά αποτελέσματα και την ενθουσιώδη υποδοχή του παιχνιδιού, τόσο από τους 6.500 διανομείς του όσο και από τους ίδιους τους παίκτες. Ένα ενδεικτικό στοιχείο της επιτυχίας του ΣΚΡΑΤΣ και της θετικής ανταπόκρισης των καταναλωτών είναι το γεγονός ότι στις πρώτες 20 ημέρες κυκλοφορίας του παιχνιδιού, έχουν ήδη πωληθεί περίπου 9.500.000 κουπόνια και έχουν αναδειχθεί περίπου 2.400.000 νικητές! Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά και μεγαλώνουν μέρα με τη μέρα.
ΕΡ : Ποια η αξία εν γένει του brand της ΟΠΑΠ και πως θα προσπαθήσετε να το αποτυπώσετε αυτό μέσω του μάρκετινγκ και της διαφήμισης;
ΑΠ : Το όραμα και η στρατηγική μας είναι να καθιερωθεί η ΟΠΑΠ ως η πιο επιτυχημένη εταιρεία στο χώρο των τυχερών παιχνιδιών και η κορυφαία εταιρεία στον ελληνικό επιχειρηματικό χώρο και στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Μια εταιρεία που θα έχει προστιθέμενη αξία για τους μετόχους της, τους εργαζομένους της, τους εταίρους της, τους πελάτες της, αλλά και την ελληνική κοινωνία και οικονομία. Μια εταιρεία που δεν θα λειτουργεί ως φιλανθρωπική οργάνωση, αλλά ως ουσιαστικός εταίρος της ελληνικής κοινωνίας, ο οποίος αναγνωρίζει και ανταποκρίνεται στις πραγματικές της ανάγκες. Οι αρχές της ΟΠΑΠ και κατ' επέκταση της «Ελληνικά Λαχεία» βασίζονται στην ποιότητα, στην ακεραιότητα και στην καινοτομία. Οι καμπάνιες μάρκετινγκ που σχεδιάζουμε θα βασίζονται σε πληροφόρηση που δίνεται με ακρίβεια και αμεσότητα, θα περιλαμβάνουν μεμονωμένες, εξειδικευμένες, αλλά και πλήρεις προσεγγίσεις, πάντα όμως θα έχουν ως στόχο να είναι καινοτόμοι και ενδιαφέρουσες για τους καταναλωτές. Αυτό σημαίνει πως θα αξιοποιούμε όλους τους τύπους μέσων, στοχεύοντας στους πιο αποτελεσματικούς συνδυασμούς και στην καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής.
πηγη

Δώστε την υποστήριξη σας στην ένημέρωση κάνοντας LIKE.

Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Social Profiles

TwitterFacebookGoogle PlusLinkedInRSS FeedEmail
  • Popular
  • Tags
  • Blog Archives

  • Online o ΟΠΑΠ και με Κανονισμό Λειτουργίας
    Ακόμη πιο κοντά στη δραστηριοποίησή του στη διαδικτυακή αγορά τυχερών παιχνιδιών έρχεται ο ΟΠΑΠ μετά την δημοσίευση στο ΦΕΚ του Κανονισμού ...
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ! ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩ !!
    ΑΠ: 46/25.2.17 Συνάδερφοι, Όπως είναι σε όλους γνωστό η από 20/21.02.17 Γενική Συνέλευση των Αντιπροσώπων απέρριψε με μεγάλη ...
  • Τα αναλυτικά αποτελέσματα των εκλογών της ΠΟΕΠΠΠ
    Έγινε τη Δευτέρα 24/4/2017, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, η εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση της ΠΟΕΠΠΠ. Παρακάτω μπορείτε να δείτε...
  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ Ο.Α.Ε.Ε. ΓΙΑ ΜΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ 2013
    "Πήραμε το παρακάτω E-mail από τον Ο.Α.Ε.Ε. και ενημερώνουμε όλους τους συναδέλφους για το παρακάτω θέμα μη αποστολείς βεβαιώσεω...
  • Να ελεγχθεί η σύμβαση του ΟΠΑΠ ζητά η Μακρή (video)
    Να ελεγχθεί από την αρμόδια επιτροπή θεσμών και διαφάνειας της Βουλής η σύμβαση του ΟΠΑΠ ζήτησε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ραχήλ Μακρή. Κα...
  • Πράκτορες σε απόγνωση. Ο ΟΠΑΠ καταγγέλλει όλες τις συμβάσεις
    Αναβρασμός μεταξύ των πρακτόρων του ΟΠΑΠ, λόγω των εκβιαστικών τακτικών της εταιρείας. Έλαβαν τελεσίγραφο για να υπογράψουν νέα σύμβα...
  • ΚΙΜΩΝ ΚΛΩΝΑΡΗΣ : ΤΑ ΕΞΩΔΙΚΑ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ, ΔΥΝΑΜΙΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΠΑΠ
    Δεν είμαι ο μόνος που σε στιγμές έντασης πριν την αντιμετώπιση κρίσιμων διλημμάτων, για να εκτιμήσει σωστά ο νους και να μπει σε τάξη η σκ...
  • ΣΥΜΒΑΣΗ ΟΠΑΠ - ΠΡΑΚΤΟΡΑ
    Δείτε την σύμβαση ΕΔΩ
  • ΚΙΜΩΝ ΚΛΩΝΑΡΗΣ : Ανάπτυξη δικτύων εκμετάλλευσης 16.500 + 18.500 VLTs
    Κλωνάρης Κίμων Θάσος 18/8/2014 Τηλ.: 2593022200 Τηλεομοιοτυπία: 2593058110 Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο:  klonariskimon @ gmail . com ...
  • «Άσφαιρα» τα πυρά των συμφερόντων για τον ΟΠΑΠ
    Ότι υπάρχουν συμφέροντα που “θέλουν» και “προβάλλουν» σύγκρουση των ξένων μετόχων της Emma Delta με τους Έλληνες εταίρους τους (Μελισ...

Labels

  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ Ε.Ε.Ε.Π.
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ Ο.Π.Α.Π.
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ Π.Ο.Ε.Π.Π.Π.
  • ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ Π.Ο.Ε.Π.Π.Π.
  • ΚΑΥΤΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΛΑΧΕΙΑ
  • ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ Ν. ΠΕΛΛΗΣ
  • ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ
  • ΣΥΜΒΑΣΗ
  • ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Blog Archive

  • ►  2017 (40)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Μαρτίου (12)
    • ►  Φεβρουαρίου (17)
    • ►  Ιανουαρίου (9)
  • ►  2016 (35)
    • ►  Δεκεμβρίου (6)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Αυγούστου (2)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Απριλίου (7)
    • ►  Φεβρουαρίου (7)
    • ►  Ιανουαρίου (9)
  • ►  2015 (48)
    • ►  Δεκεμβρίου (9)
    • ►  Νοεμβρίου (10)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Μαΐου (5)
    • ►  Απριλίου (2)
    • ►  Μαρτίου (13)
    • ►  Φεβρουαρίου (4)
    • ►  Ιανουαρίου (4)
  • ▼  2014 (105)
    • ►  Δεκεμβρίου (7)
    • ►  Νοεμβρίου (12)
    • ►  Οκτωβρίου (4)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Αυγούστου (1)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (5)
    • ▼  Μαΐου (31)
      • ΕΕΕΠ : Ο κανονισμός διεξαγωγής και ελέγχου του δια...
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ-ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΕΠΠΠ (2...
      • Online o ΟΠΑΠ και με Κανονισμό Λειτουργίας
      • Το ΣΚΡΑΤΣ είναι μια εντελώς καινούργια διασκεδαστι...
      • Απόφαση της ΕΕΕΠ Πώς θα διεξάγονται τα παίγνια στο...
      • ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΣΚΡΑΤΣ
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΡΑΤΣ
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΣΚΡΑΤΣ (20/05/2014)
      • Υπέρ τυχερός του ΣΚΡΑΤΣ στην Πάτρα !!!
      • ΟΠΑΠ-ΚΟΜΙΣΙΟΝ: Δεν έχει πληρώσει για το μονοπώλιο ...
      • Από 2 Ιουνίου νέο Live Betting μέσα στα πρακτορεία
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ
      • Ο ΟΠΑΠ και το... «μνημόνιο» με τους πράκτορες
      • Ο Κ. Κλωνάρης, ο «Πατέρας της Σύμβασης», απαντά στ...
      • Η μάχη του μεγιστάνα Sheldon Adelson για την απαγό...
      • ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 09/05/2014
      • Δελτίο Τύπου (09/05/2014): Έκδοση Κανονισμών Κρατι...
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΠΑΠ ΓΙΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ LIVE
      • Δημοτικές εκλογές Ν. Πέλλας
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ LIVE
      • ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΦΟΡΜΑΣ ΑΝΑΙΡΕΣΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΞΥΣΤΟ
      • Που κολλάει το ΞΥΣΤΟ και κυκλοφορεί σε «επιλεγμένα...
      • ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΡΑΤΣ
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ε.Π.Ο.ΝΟ.Π. 05/05/2014
      • Απαιτείται ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ...
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΕΠΠΠ ( 03/05/2014 )
      • Με το άρθρο 173 τα παίρνει όλα πάνω της η ΕΕΕΠ
      • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΥΣΤΟ (02/05/2014)
      • Κρίσιμες διαπραγματεύσεις ΟΠΑΠ - πρακτόρων
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΡΟΣ Π.Ο.Ε.Π.Π.Π.
      • ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΕΠΠΠ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. ZIEGLER
    • ►  Απριλίου (16)
    • ►  Μαρτίου (12)
    • ►  Φεβρουαρίου (15)



ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΦΑΠΑΞ

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΦΑΠΑΞ






 

  • powered by στοιχημα






Copyright © Ε.Π.Ο.ΝΟ.Π. | Powered by Blogger
Design by FThemes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com | www.100wpthemes.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...